Barlogu’ lui Dazicu

Incursiuni in trecut si viitor

Din nou…


iar examene, iar nervi….

P.S. Bag toata p*** in Universitatea Romano-Americana , Facultatea de Drept; m-am chinuit ca prostu sa nu intru in stresiune, am invatat ca bou sa iau partialele si am picat la 2: drept penal si drept civil , la ultimu am aflat acum 3 ore(cu o ora inainte de examen) eu fiind sigur ca iau , mai ales ca am copiat aproape tot din carte + ca invatasem si am mai scris si de la mine, P.M. (a se citi pizda masii…). Apropo la drept penal am picat din cauza unui prof ciufut ca nu a vrut sa imi dea 8 , desi scrisesem vreo 3 paginii corect, din nou P.M. , bine ca i-am luat numaru’ la masina, just in case 😉

4 răspunsuri la „Din nou…

  1. omu' lazar Ianuarie 19, 2010 la 10:46 pm

    bravo coae :))))
    tristete maxima!

  2. Daz Ianuarie 20, 2010 la 12:02 am

    Deci sa moara examenele ?

  3. omu' lazar Ianuarie 26, 2010 la 11:18 pm

    deci iar a murit blogu’ tau :)))))

  4. Daz Ianuarie 26, 2010 la 11:36 pm

    nu nu , e in repaus

Lasă un răspuns

