Barlogu’ lui Dazicu

Incursiuni in trecut si viitor

Ziarul Libertatea, Sau cum sa fii din ce in ce mai penibil


Deci eu de la un timp nu mai cumpar ziare, dar azi s-a intamplat ca un coleg de la facultate sa imi dea ziarul Libertatea ca ma scapa o cacare si nu aveam material de citit pe tron. Am luat ziarul , m-am uitat la prima pagina si am ajuns la concluiza: Cum plm sa pui pe prima pagina a ziarului , cu titlu mare si in prim-plan, ca Salam (suna mai bine Carnat)  cica ar fi pierdut nu stiu cati bani la ruleta de parca ar interesa pe cineva cat de prost e Salam(Carnat) sau  cati bani are, si mic, deasupra pe prima pagina, ca la batrani nu le mai maresc pensiile sau dedesupt si mai mic ca a murit Tony Tecuceanu? astea nu sunt importante  de merita puse  intr-un prim-plan mai mare? Nuuu cum plm, pe roman il intereseaza mai mult de Salam si de Guta (a da apare si asta in dreapta lui Salam cu titlu „Guta subiect de discutie pentru greii Europei”), sa-mi bag toata PULA , deci Romania a ajuns de tot cacatu’. Sa nu mai zic de celelalte ziare de scandal Cancan si Click , ziare care ar trebui puse laolalta cu Playboy, Hustler si Libertatea , nu de alta da e plin numai de pasarici goale 🙂

Libertatea ar fi trebuit sa se numeasca Penibilitatea, parerea mea, Parol!

Daca nu ati apucat sa vedeti coperta o aveti mai jos:

Lasă un răspuns

