Barlogu’ lui Dazicu

Incursiuni in trecut si viitor

C-Ice


Ati incercat vreodata un ceai mai special , cum e asta ?

201120082452

Daca nu, o sa incerc eu pentru voi in seara asta si revin cu un post 🙂

Later Edit: Nimic deosebit , gust de ceai, miros de ceai, e ceai simplu fara nici un „farmec”

4 răspunsuri la „C-Ice

  1. 3trei Noiembrie 20, 2008 la 9:21 pm

    este ceai, am baut si eu nu simti nimic. are ceva de genu 0,00000001% canabis…pfff

  2. Animaliciul54 Noiembrie 21, 2008 la 6:30 am

    Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimbaf in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  3. dazicu Noiembrie 21, 2008 la 10:26 am

    multumesc pentru sugestie 🙂

Lasă un răspuns

